Nederlands MediaNetwerk

Discussies van Geertjan Benus (9)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Recente activiteiten

"Hoi Froukje, Ik ben niet één van de geleerden die je zoekt, maar ik houd me wel meer…"

Geertjan Benus heeft 15 Okt 2010 gereageerd op Mag toch niet? Informateur wordt minister

3 16 Okt 2010
Antwoord van Froukje Wiendels

"Geachte heer Apol, Ik heb met veel interesse uw inbreng gelezen over de code voor G…"

Geertjan Benus heeft 2 Apr 2010 gereageerd op Lang leve de Code voor goed openbaar bestuur

2 8 Apr 2010
Antwoord van Govert Apol

"Ik heb mijn communicatiemomenten in een blogpost gezet: http://medianetwerk.ning.com…"

Geertjan Benus heeft 4 Jan 2010 gereageerd op Wat waren de Communicatie Momenten van het Jaar?

18 4 Jan 2010
Antwoord van Geertjan Benus

"Hallo Inès, Ik begrijp achteraf dat mijn reactie een beetje als uit de lucht lijkt t…"

Geertjan Benus heeft 4 Okt 2009 gereageerd op hoeveel kost een allochtoon?

7 15 Aug 2010
Antwoord van Ton de Vrind

"Hallo Maria, Van belang is scherp te blijven redeneren. Het gaat hier niet om het k…"

Geertjan Benus heeft 20 Sept 2009 gereageerd op hoeveel kost een allochtoon?

7 15 Aug 2010
Antwoord van Ton de Vrind

"Dag Johan, Je hebt in mijn ogen een indrukwekkende website. Eén die recht doet aan j…"

Geertjan Benus heeft 15 Jul 2009 gereageerd op Tips voor website

4 16 Jul 2009
Antwoord van Johan Peters

""

Geertjan Benus heeft 27 Mrt 2009 gereageerd op Moet de overheid de mediasector steunen?

53 27 Mrt 2009
Antwoord van Geertjan Benus

"Fabchannel trok lange tijd zeer uiteenlopende aandacht naar zeer uiteenlopende muzie…"

Geertjan Benus heeft 9 Mrt 2009 gereageerd op Wat zijn de gedachtes rondom de ondergang van Fabchannel?

19 15 Mrt 2009
Antwoord van Robert Briel

"Wanneer de overheid met zijn economisch beleid ervoor zorgt dat het lonend blijft vo…"

Geertjan Benus heeft 16 Feb 2009 gereageerd op Moet de overheid de mediasector steunen?

53 27 Mrt 2009
Antwoord van Geertjan Benus

RSS

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden