Tags:
Op 14 Maart 2009 om 15.18 zei Willem Trendmatcher Karssenberg...De enige reden om hier lid te blijven, is om te kunnen zien hoe deze discussie afloopt.
Ik heb deze a.k.a of toevoeging al jaren in gebruik. Het had zelfs de naam van mijn man kunnen zijn
Dag een ieder die een bijdrage heeft geleverd aan deze forumdiscussie,
Dank voor jullie input.
Graag geef ik antwoord op een aantal in de discussie gestelde vragen als aanvulling op mijn eerdere reacties, die wat mij betreft nog steeds staan.
Allereerst de belangrijkste vraag: waar staan de gebruikersvoorwaarden. Al eerder heb ik in de Netwerk Update - de periodieke nieuwsbrief aan de leden - gezegd dat de spelregels in ontwikkeling waren. De spelregels zijn nu klaar en inmiddels staan ze op de homepage.
Er was de suggestie dat ik als beheerder alle leden zou moeten kennen. We hebben op dit moment 2856 leden. Ik kan een hoop maar al die leden kennen lijkt me teveel gevraagd.
Dan Annabelle van Zuylen. Annabelle is niet lid van het netwerk, publiceert ook niet en neemt niet deel aan discussies. Annabelle is wel lid van de redactie en houdt zich bezig met kwaliteitsbewaking van de ledenprofielen op basis van de inmiddels gepubliceerde spelregels. Annabelle is niet te vinden op Google. Die mensen bestaan, Annabelle is bescheiden. Ikzelf ben overigens wel vindbaar op Google: "Bas Vlugt" levert 54.900 zoekresultaten op. In de afgelopen jaren publiceerde ik 10 boeken en zo'n 5000 artikelen, columns en postings. Meer informatie op mijn website: www.basvlugt.nl
Welkom bij
Nederlands MediaNetwerk
Nieuwsbrief
Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox
Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)
Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief
Stuur ons uw persberichten!
Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar
info@nederlandsmedianieuws.nl
Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws
230 leden
200 leden
168 leden
159 leden
153 leden
114 leden
110 leden
104 leden
95 leden
88 leden
83 leden
82 leden