Nederlands MediaNetwerk

Discussies van Johan Peters (27)

Discussies waarop is gereageerd (19) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo Herman, Met je quickscan kan ik alweer vooruit voorlopig. Dank. Groet, Johan"

Johan Peters heeft 16 Jul 2009 gereageerd op Tips voor website

4 16 Jul 2009
Antwoord van Johan Peters

"Dag Geertjan, Dank voor je positieve opmerkingen. En mijn site is nog geeneens af n…"

Johan Peters heeft 15 Jul 2009 gereageerd op Tips voor website

4 16 Jul 2009
Antwoord van Johan Peters

"Het is een ziekelijke manier van persoonsverheerlijking. Een zeer tijdelijke bovendi…"

Johan Peters heeft 8 Jul 2009 gereageerd op Komkommertijd nu al begonnen?

2 8 Jul 2009
Antwoord van Johan Peters

"Je hebt helemaal gelijk en ik vraag me ook af of ik het allemaal in mijn eentje ga r…"

Johan Peters heeft 10 Jun 2009 gereageerd op Onderzoek naar nieuw persbureau

2 10 Jun 2009
Antwoord van Johan Peters

"Vandaag is die blog zeer, zeer traag. Geen goede start voor mensen die snel en zakel…"

Johan Peters heeft 26 Mei 2009 gereageerd op Vernieuwd Volkskrant-blog: goede zet?

2 26 Mei 2009
Antwoord van Johan Peters

"Hm, ik denk dat het voor een groot gedeelte ook met de inhoud van de gratis kranten…"

Johan Peters heeft 23 Apr 2009 gereageerd op Kunnen betaalde kranten jongeren als doelgroep vergeten?

20 23 Apr 2009
Antwoord van Johan Peters

"En de ouderen zijn het krant lezen, van achteren naar voren dus helemaal, nog het me…"

Johan Peters heeft 10 Apr 2009 gereageerd op Kunnen betaalde kranten jongeren als doelgroep vergeten?

20 23 Apr 2009
Antwoord van Johan Peters

"We wachten af of die voorspelling uitkomt, stel ik voor :-)."

Johan Peters heeft 6 Apr 2009 gereageerd op Kunnen betaalde kranten jongeren als doelgroep vergeten?

20 23 Apr 2009
Antwoord van Johan Peters

"Herman, Ik ben het helemaal met je eens, maar ik constateer dat ook de nieuwsconsum…"

Johan Peters heeft 5 Apr 2009 gereageerd op Kunnen betaalde kranten jongeren als doelgroep vergeten?

20 23 Apr 2009
Antwoord van Johan Peters

"Wim, zulke dingen zullen inderdaad meer hout snijden :-)."

Johan Peters heeft 5 Apr 2009 gereageerd op Kunnen betaalde kranten jongeren als doelgroep vergeten?

20 23 Apr 2009
Antwoord van Johan Peters

RSS

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden