Nederlands MediaNetwerk

Nieuw Event: het Interactive Media and Marketing Event

Op 20 en 21 januari 2010 vindt de eerste editie plaats van het Interactive Media and Marketing Event, in de Jaarbeurs in Utrecht. Dit evenement is hét platform voor de interactieve professional. Vorige week is de vakbeurs, door middel van de lancering van haar nieuwe website www.immevent.nl gepresenteerd.
Voor dit nieuwe evenement werkt beursorganisator OGZ samen met Lenthe Publishers, uitgever van diverse vakmedia (o.a. MarketingTribune en Marketingfacts)

Wat is het Interactive Marketing and Media Event (IMME)?
IMME biedt een combinatie van een uitgebreide beursvloer en een aansprekend lezingenprogramma met praktische informatie over het inzetten van interactieve media. Zowel online als offline. De nieuwe vakbeurs speelt hiermee in op de veranderende mediaconsumptie: de klant van vandaag wil betrokken worden en vraagt om een persoonlijke benadering. Bedrijven zullen dan ook moeten (blijven) investeren in interactieve media maar weten niet altijd wat er mogelijk is. Daarom is er nu het Interactive Media and Marketing Event. Verschillende branche-organisaties zoals DDMA, PIM, IAB en IPAN steunen het event.

Wat vind jij van dit nieuwe event? En zijn er bepaalde onderwerpen die je heel graag terug zou willen zien op deze nieuwe vakbeurs? Laat het me weten!

Weergaven: 91

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ik kan nergens een programma vinden wie wanneer spreekt, is dat al bekend?
Beste Marga,

Het volledige programma verschijnt binnen 2 weken online maar je kunt hier alvast klikken voor een voorproefje:
http://www.immevent.nl/nl/nieuws/Programma_Interactive_Media_and_Ma...
Ik ben erbij, heb me zojuist ingeschreven. Ik ga er alleen naar toe. Iemand interesse om samen met mij de programma's af te lopen? Groet Maarten (Balder) www.baldandbalder.com

Antwoorden op discussie

RSS

Interviews

Nieuwsbrief

Nieuwsbrief

Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)

Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Badge

Bezig met laden...

© 2025   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden