Nederlands MediaNetwerk

Discussies van herman couwenbergh (11)

Discussies waarop is gereageerd (11) Antwoorden Recente activiteiten

"Hoi Johan, Tips in random order: beeld eerste pagina is te groot, ontwerp voor 1024…"

herman couwenbergh heeft 16 Jul 2009 gereageerd op Tips voor website

4 16 Jul 2009
Antwoord van Johan Peters

"Maak hem dan universeler, ik gebruik bijv Netvibes en zou hem daaraan toevoegen."

herman couwenbergh heeft 6 Apr 2009 gereageerd op Nederlands MediaNetwerk gadget?

1 6 Apr 2009
Antwoord van herman couwenbergh

"Dat zal zeker gelden voor veel nieuwsconsumenten; net als bij 'eters' die McDrive al…"

herman couwenbergh heeft 6 Apr 2009 gereageerd op Kunnen betaalde kranten jongeren als doelgroep vergeten?

20 23 Apr 2009
Antwoord van Johan Peters

"@ Johan, betalen voor nieuws verleden tijd, meer en meer gratis anp berichten dus; g…"

herman couwenbergh heeft 5 Apr 2009 gereageerd op Kunnen betaalde kranten jongeren als doelgroep vergeten?

20 23 Apr 2009
Antwoord van Johan Peters

"Het gaat erom dat je meerwaarde biedt ten opzichte van de 'gratis' alternatieven. Ne…"

herman couwenbergh heeft 5 Apr 2009 gereageerd op Kunnen betaalde kranten jongeren als doelgroep vergeten?

20 23 Apr 2009
Antwoord van Johan Peters

"Ik denk het niet, een andere benadering helpt denk ik wel. Kijk naar NRC-Next; die h…"

herman couwenbergh heeft 3 Apr 2009 gereageerd op Kunnen betaalde kranten jongeren als doelgroep vergeten?

20 23 Apr 2009
Antwoord van Johan Peters

"Wat ik mis is een reactie van de grote platenmaatschappijen. Het is mede omdat zij g…"

herman couwenbergh heeft 9 Mrt 2009 gereageerd op Wat zijn de gedachtes rondom de ondergang van Fabchannel?

19 15 Mrt 2009
Antwoord van Robert Briel

"In onderstaand verhaal vind ik de herkomst van de afzender (adverteerder) niet terug…"

herman couwenbergh heeft 28 Feb 2009 gereageerd op Waar ligt de grens tussen commerciele en redactionele content?

7 5 Apr 2009
Antwoord van antoinette on-a-mission hoes

"Ik denk dat je vooral de focus op de bezoeker moet houden en je afvragen of die er i…"

herman couwenbergh heeft 24 Feb 2009 gereageerd op Waar ligt de grens tussen commerciele en redactionele content?

7 5 Apr 2009
Antwoord van antoinette on-a-mission hoes

"Vooralsnog hoor ik vooral 'professionals' die laaiend/ dan wel kritisch zijn over po…"

herman couwenbergh heeft 19 Feb 2009 gereageerd op Gaan we Poken?

3 23 Feb 2009
Antwoord van René Vervloet

RSS

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden